Σχεδίαση και κατασκευή παιχνιδιών και εφαρμογών εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας (Θεωρία)

Πληροφορίες Μαθήματος

Εξάμηνο Μαθήματος:
6
Μέρος Μαθήματος:
Θεωρία
Κωδικός Μέρους Μαθήματος:
244606
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας:
2
Μονάδες ECTS Μαθήματος:
4.5
Διαθέσιμο σε σπουδαστές ERASMUS:
Όχι
Προσωπικό Μαθήματος:


Σκοπός Μαθήματος

Το μάθημα αποτελεί μάθημα επιλογής και ο στόχος είναι να προσφέρει την απαραίτητη γνώση των τεχνικών και αλγορίθμων που απαιτούνται για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη παιχνιδιών σε 2D και 3D.


Μαθησιακοί Στόχοι

Ο φοιτητής μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος θα είναι σε θέση να:

  • Κατανοεί τις βασικές αρχές στη σχεδίαση ενός παιχνιδιού.
  • Να αναγνωρίζει τα στάδια ανάπτυξης ενός παιχνιδιού.
  • Να χρησιμοποιεί σύγχρονο λογισμικό για τη κατασκευή παιχνιδιών.
  • Να κατασκευάζει ένα απλό παιχνίδι σε 2D.
  • Να κατασκευάζει ένα απλό παιχνίδι σε 3D.


Γενικές Ικανότητες

  • Ατομική Εργασία
  • Αναζήτηση και σύνθεση δεδομένων
  • Ανάλυση δεδομένων


Περιγραφή Μαθήματος

  1. Εισαγωγή στην ιστορία και την κατασκευή των παιχνιδιών
  2. Σχεδίαση και μοντελοποίηση παιχνιδιών
  3. Κατασκευή πολυμεσικού υλικού για παιχνίδια
  4. Μηχανές και γλώσσες προγραμματισμού
  5. Ανάπτυξη παιχνιδιών σε 2 D
  6. Ανάπτυξη παιχνιδιών σε 3 D
  7. Σχεδίαση και κατασκευή διεπαφής
  8. Φυσική για παιχνίδια
  9. Τεχνητή Νοημοσύνη για παιχνίδια
  10. Παιχνίδια για φορητές συσκευές
  11. Εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας
  12. Εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας
  13. Διαδικτυακά παιχνίδια πολλών παικτών

Αξιολόγηση Σπουδαστών

Τελική εξέταση(100%)


Βιβλιογραφία

  • "Ανάπτυξη συστημάτων εικονικής πραγματικότητας", Λέπουρας Γ.,Αντωνίου Α., Πλατής Ν., Χαρίτος Δ.,Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, Αθήνα 2015
  • "Γραφικά και εικονική πραγματικότητα", Μουστάκας Κ., Παλιόκας Ι., Τζοβάρας Δ., Τσακίρης Α., Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, Αθήνα 2015
  • "Εικονικοί κόσμοι", Βοσινάκης, Σπυρίδων, Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, Αθήνα 2015
  • "Βιντεοπαιχνιδια – Βιομηχανια Και Αναπτυξη", Κώστας Αναγνώσρου, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, 2009
  • "Introduction to Game Design, Prototyping, and Development", Jeremy Gibson, Addison-Wesley, 2014
  • "Learning C# Programming with Unity 3D", Alex Okita, CRC Press, 2015