Νικόλαος Ζάχαρης


Σπουδές

  • 2002 Διδάκτωρ Πληροφορικής, Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πειραιώς
  • 1994 M.Sc. in Intelligent Systems, Faculty of Technology, University of Plymouth, UK
  • 1990 Πτυχίο Μηχανικού Αεροσκαφών, Σχολή Ικάρων - ΣΜΑ

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Εξαγωγή και φιλτράρισμα πληροφορίας στο διαδίκτυο.
  • Εικονική πραγματικότητα και πολυμέσα στο διαδίκτυο.
  • Εφαρμογή τεχνικών από το χώρο της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση.

Ερευνητικά Έργα

  • «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής», Eθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
  • «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ», ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ. σε συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών.
  • "Ανάπτυξη Υλικού Πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.", Τομέας Νέων Τεχνολογιών του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.
  • "ΜΙΤΟΣ : Σύστημα Αναζήτησης και Εξόρυξης Πληροφορίας - Εφαρμογή σε Χρηματοοικονομικές Ειδήσεις", Γενική Γραμματεία Έρευνας Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ)
  • “Εκσυγχρονισμός Βιβλιοθήκης Πανεπιστημίου Πειραιώς”, Πανεπιστήμιο Πειραιώς.
  • "Τεχνική υποστήριξη για το πρόβλημα του 2000 στο Υπουργείο Μεταφορών (ΥΜΕ)", ΕΜΠ

Δημοσιεύσεις

  • "WEB Search Using a Genetic Algorithm", N. Z. Zacharis and T. Panayiotopoulos, IEEE Internet Computing, IEEE Press, Vol.5, No.2, pp.18-26, March/April 2001.
  • "A metagenetic algorithm for information filtering and collection from the World Wide Web", N.Z. Zacharis and T. Panayiotopoulos, Expert systems – The International Journal of Knowledge Engineering, Willey-Blackwell, Vol. 18, No 2, pp.99-108, May 2001.
  • [3] "SpiderServer - Design and Implementation of a MetaSearch Engine", N.Z. Zacharis and T. Panayiotopoulos, Journal of Internet Technology, Taiwan Academic Network, Vol. 5, No 3, pp. 233-241, July 2004
  • "Fostering Students’ Participation In Online Environments: Focus On Interaction, Communication and Problem Solving", N.Z. Zacharis, Journal of College Teaching and Learning, Clute Institute, Vol. 6, No 2, pp. 25-34, March/April 2009
  • "Evaluating the effects of Virtual Pair Programming on students’ achievement
    and satisfaction", N. Z. Zacharis, International Journal of Emerging Technologies in Learning, iJET – Vol. 4, No 3, pp. 34-39, September 2009
  • "Innovative Assessment for Learning Enhancement: Issues and Practices", N. Z. Zacharis, Journal of Contemporary Issues in Education Research, Clute Institute, Vol. 3, No. 1, pp. 61-69, January 2010
  • "The Effect of Learning Style on Preference for Web-Based Courses and Learning Outcomes", N. Z. Zacharis, British Journal of Educational Technology, Willey – BlackWell, BECTA, 2010
  • "Measuring the effects of Pair Programming in an introductory programming Java course", N.Z. Zacharis, ΙΕΕΕ Transactions on Education, IEEE Press, Vol. 54, Issue 1, pp. 168-170, February 2011
  • "The impact of learning styles on student achievement in a web-based versus an equivalent face-to-face course", N.Z. Zacharis, College Student Journal, Project Innovation, Inc., vol. 44, no. 3, September 2010
  • "Predicting college students’ acceptance of podcasting as a learning tool", N. Z. Zacharis, Interactive Technology and Smart Education, Vol. 9 No. 3, pp. 171-183, 2012